Alla inlägg den 5 december 2011

Av bikp86 - 5 december 2011 18:26

Som vi har längtat efter det här beskedet. Macke har pratat med lokalbokningen och med Ledström som har fixat fram en träningsmatch åt oss.


Vi möter alltså Juniorlaget den 23 december mellan 14.30 - 15.30 i A-hallen i Sporthallen. Enligt mig så tycker jag absolut att vi ska träffas på kvällen och festa till det lite. Eller vad säger ni grabbar? Den 26:e blir ju lite spolierad tyvärr så då tar vi dan innan julafton istället. Det är väl ingen som öppnar paket tidigt på morgonen längre ändå va?


Jag har även fixat ett konto åt oss som vi kan använda till att sätta in pengar på för tröjorna och om vi vill göra nåt i framtiden. Kontonumret står i våran Facebookgrupp. För er som inte har facebook så kan ni kontakta mig så får ni det.





Av bikp86 - 5 december 2011 09:06

Hela 95 besökare under gårdagen. Fantastiskt. Måste vara bilden på Macke som drog en massa besökare tror jag. Bara för det får ni den igen. :)


    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards