Alla inlägg den 4 december 2011

Av bikp86 - 4 december 2011 21:38

Helt sjukt detta!! Tredje inlägget idag. Jag börjar bli en riktig bloggare tror jag.


Ville inget speciellt direkt förutom att vi slagit nytt rekord i antal besökare/dag. Idag 70st hittils!! Senaste "rekordet" var på 52 personer.


Härligt att se att våran blogg växer och uppskattas! Fortsätt gärna besöka den och kommentera gärna i Gästboken och i kommentatorsfältet!

Av bikp86 - 4 december 2011 21:19

 

Två inlägg på samma dag är ovanligt men jag känner att jag måste få ur mig en sak som jag är orolig för. Macke Egnell är UR FORM!!! 23 dagar innan Kristbergscup spelas! Spelade idag en korpmatch mot honom. Jag har nog aldrig sett han så dålig. Dags att sluta träna gym och börja träna teknik och kondition nu Marcus! Självklart så vann ju mitt lag. Inte helt oväntat kan jag känna ändå.


Jag hittade en bild i bildarkivet nyss. Uppladdad 22.22 igårkväll. Nån som känner igen den? Ser ut att vara den redan nämnda Macke Egnell men är lite osäker...


 

Kommentera gärna ni som vet.

Av bikp86 - 4 december 2011 18:37

Var inne på Kristbergs hemsida precis och hittade lottningen till cupen.


Vi spelar tyvärr på tisdagen den 27 december. Alltså dagen efter annandagsbalen... Som tur är är första matchen klockan 16.15


Såhär ser spelprogrammet ut:

16.15 Vikingstads SK - Borens IK B

18.00 Borens IK B - Tjällmo IF

19.15 Borens IK B - LSW IF B

20.15 IFK Motala (Rosa laget) - Borens IK B


Kommentar till gruppen.

Anledningen till att vi är Boren B är för att vi anmälde oss efter J-laget. Hade vi anmält oss tidigare hade vi fått vara "A-laget". Men men spelar egentligen ingen roll.

Lottningen då. Drömlottning skulle jag vilja säga. 2 av 4 lag slog vi förra året. Vikingstad slog vi i slutspelsgruppen och vad jag minns va det ett ungt lag som spelade boll. Dom satte dock hög press och gick bort sig ganska enkelt. Har ett svagt minne av detta. Är inte helt hundra.


Tjällmo borde inte vara några problem att slå. Spelar vi med fart och inte gör bort oss så har vi stor chans att vinna.


LSW IF B spelade vi 1-1 mot förra året. Vi var redan klara för något av kvartsfinal minns jag när vi mötte dom. DOm har nog inte samma lag i år.


Rosa Laget, eller IFK Motala. Ett bra lag med mycket rutin. Kom trea i SM förra året och i ÖIFC. Har dock aldrig lyckats i Kristberg.

Boren - IFK har alltid varit tuffa drabbningar och denna ser jag fram emot väldigt mycket. Förhoppningsvis är inget av lagen klara så att båda lagen har nåt att spela för. Blir mycket roligare då.


För övrigt. He is alive!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards