Alla inlägg den 1 december 2011

Av bikp86 - 1 december 2011 20:40

 


Som jag berättat om innan så tycker jag mig höra John Cederqvist säga i en videosekvens att han kan vara läkare för laget. Frågade honom givetvis via facebook och han ställer upp som fyscoach i årets upplaga av Borens IK P86. Oerhört roligt! Inte många lag som kan stoltsera med det.


Har försökt nå Macke Ägnäll nu i ett par dagar för att se om han kan fixa en inomhustid till oss en lördag men han vägrar svara och ringer inte upp så vi får se hur det blir. Om du ser detta Macke så kan du ju försöka ta tag i dig och i detta och kolla med lokalbokningen om det finns nån tid. En lördag kl. 17-18 eller nåt sånt vore nog kanon!


Imorgon lämnas beställningen på tröjorna in. Det blir 12 spelare, 5 ledare och 2 supporters. Vissa har inte sagt någon storlek men då har jag skrivit i vad jag tror att ni har. Ni får det ni får. Har inte fått tag i alla.

Jag kommer inte att avslöja vad som kommer stå på ryggen förrän jag visar dom för er på första speldagen. Har inte fått något spelprogram än från KIF. Vet inte när det kommer men tycker det borde komma snart. Kommer lägga upp spelschemat direkt när jag fått det här.




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards